قالب ساده شرکتی چهار چوب

ظهور و خروج سفیانی

| 2 نظر
ظهور و خروج سفیانی

یا لثارات الحسین علیه السلام

مطلب زیر قسمتی از مقاله برادر عزیز سید مهدی طباطبایی است

ایشان برای سفیانی(دوم) یک ظهور و یک خروج قائل است

ظهور سفیانی را در شوال المکرم سال قبل از ظهور می داند که مخفیانه است

و خروجش در رجب اول یا جب دوم می داند

شوال المکرم(سال اول)

ظهور سفیانی و معرفی او به عنوان میانجی دول و ملل اسلامی و منجی منطقه.

این حرکت که اصالتا رسانه یی و به منظور آماده سازی زمینه های قیام نهائی اوست نُه ماه به طول خواهد انجامید . سفیانی که خود به عنوان پرچمدار جریانی با همین نام برگزیده میگردد فردی به ظاهر مسلمان و در واقع به دور از همه تعالیم اسلامی است . اما عظمت و حساسیت این جایگاه او را در این 9 ماه و حتی ماههای بعد با تزلزل و تردید روبرو میسازد که همین امر شائبه ی اصلاحگری او را در بین برخی ملل مسلمان تقویت مینماید . اما او همواره در این نه ماه از سویی با سران یهود و دشمنان اصلی زمینه سازان ظهور به گفتگو و هم پیمانی دست میزند و از سوی دیگر در حرکتی متناقض به داعیه داری از حقوق مسلمین و اتحاد ملل مسلمان تظاهر مینماید.

 

رجب المرجب (سال اول)

خروج همزمان سفیانی ، خراسانی و یمانی

همانطور که در مطالب پیشین و برخی فرازهای این نوشتار گذشت، سید خراسانی فراتر از یک فرد مشخص ، جریانی عقیدتی- سیاسی است که در سالیان طولانیِ زمینه سازی برای ظهور ، به ترویج و تبیین مبانی معرفتی نهضت خویش همت گمارده است و دقیقا با شروع حتمیات و درحالیکه در اوج اقتدار سیاسی، امنیتی و نظامی قرار دارد همه تحولات منطقه را مدیریت و به سمت تحقق ظهور امام مهدی علیه السلام هدایت میکند.

سید خراسانی که در نیل به اهدافش از اراده قوی و مجاهدتهای بی نظیر فرمانده سپاهیان خود شعیب بن صالح نیز بهره مند است قطب اصلی تقابل با استکبار و جریان مولد و حامی سفیانی است و بر همین اساس شعار اولیه و هدف ابتدائی خروج سفیانی شکست خراسانی خواهد بود. لذا همزمانی این دو قیام و سرعت عمل هر دو جریان امری بدیهی و حتمی است . در این بین یمانی که از موقعیت ممتاز اعتقادی، سیاسی و منطقه ای برخوردارست و بواسطه علل و عواملی به عنوان جریانی مستقل و قدرتمند شناخته نشده است در این موقعیت حساس و با دو هدف اصلی وارد کارزار خواهد شد . هدف اول که برآمده از موقعیت منطقه ای اوست یاری خراسانی است . زیرا شعار اصلی سفیانی بر اساس ایجاد اختلافات مذهبی است . زیرا سید خراسانی صاحب پرچمی شیعی و غیر عربی است و این مسئله ممکن است ملل مسلمان ِ بپاخاسته را با تردید مواجه نماید . لذا ورود یمانی به این کارزار با توجه به موقعیت ممتاز عربی- منطقه ای، پیروزی خراسانی بر سفیانی را تضمین خواهد نمود و هدف دوم نیز که برآمده از عدم جریان سازی او در سالیان متمادی حضورش در منطقه که به بکر ماندن ویژگیهای عقیدتی او انجامیده است، دعوت ملل اسلامی منطقه به سوی قیام امام مهدی علیه السلام است. البته همزمان با این سه خروج، قیام علنی یاران خاص امام مهدی نیز آغاز میگردد . زیرا پس از خروج سفیانی غیبت کبرا به پایان رسیده و آخرین غیبت کوتاه حضرت (5) شروع میگردد. لذا در این چند ماه اگرچه انقلاب حضرت آغاز گردیده اما وجود مبارکشان از نظرها مخفی و در تدابیر شدید امنیتی قرار دارند. بنابراین منویات ایشان توسط خاصان و مرتبطین ایشان که بعضا از 313 یار موعود و اکثرا در بین ایرانیان زمینه ساز ظهور هستند، منتشر و عملیاتی میگردد که این فرایند باعث ظهور یاوران و مدعیان دروغین امامت نیز میگردد که به اختلافات درونی شیعیان و مدعیان یاوری حکومت مهدوی دامن خواهد زد . لذا سید خراسانی همزمان با ورود به عرصه نبرد با سفیانی مشغول دفع برخی فتنه های داخلی که احتمالا حول محور مباحث مهدویت شکل خواهد گرفت میباشد.

بی شک همزمانی این سه خروج و سرعت عمل آنها تحت تاثیر شرایط بحرانی و پیچیده منطقه است که غفلت و تسویف ، میدان را به رقیب واگذار خواهد نمود .باید توجه داشت بنابر احتمالات خاصی که از روایات شریفه در این جدول زمانبندی وجود دارد ممکن است خروج سفیانی در رجب دوم صورت گیرد که با آخرین غیبت حضرت و حکومت پانزده ماهه سفیانی که نه ماه مخفیانه و شش ماه علنی خواهد بود نیز بی ارتباط نیست. الله اعلم

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۴:۵۴
    Thank you a bunch for sharing this with all people you actually understand what you're talking approximately!

    Bookmarked. Kindly additionally visit my web site =).
    We can have a link alternate contract among us

       How can I increase my height after 18? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۵:۴۳:۰۲ Its like you learn my thoughts! You appear to
    understand a lot about this, such as you wrote the book in it or something.
    I feel that you could do with a few percent to pressure the message house
    a bit, however other than that, this is magnificent blog.
    A great read. I'll certainly be back.


    نوشتن دیدگاه