قالب ساده شرکتی چهار چوب

تحقق یکی دیگر از تحلیل های سید مبنی بر ناامیدی سیسم دجال از شکست بشار توسط ابقع

تحقق یکی دیگر از تحلیل های سید مبنی بر ناامیدی سیسم دجال از شکست بشار توسط ابقع

سلام بر بهار روزگاران

سلام بر همه عزیزان

تحقق یکی دیگر از تحلیل های روایی سید مبنی بر نا امید شدن مخالفان بشار از سقوط بشار اری چه زیبا روایات شریف فرموده اند هیچ گاه اصهب و ابقع بر یکدیگر برتری کامل پیدا نمی کنند تا اینکه هر دوی انها توسط سفیانی قتل عام خواهند شد:

تحلیل حقیر در مورخه 7 بهمن 1391 16:52

5-کم کم باید سیستم دجال از اینکه جبهه ازادی بخش سوریه بتواند بشار اسد را ساقط کند نا امید شود یعنی هر گاه دیدید که اخباری منتشر می شود که امریکا قطر عربستان ترکیه و.... از اینکه جبهه ازادی بخش بتواند بشار را شکست دهد اظهار نا امیدی می کنند بدانید به خروج اشکار سفیانی بسیار نزدیک شده ایم

اری هر وقت سیستم دجال به این نتیجه قطعی برسد که جبهه ازادی بخش نمی تواند از پس بشار اسد بر اید انوقت موقع فرستادن سفیانی به میدان کار زار است ان موقع زمان خروج اشکار سفیانی ملعون فرا رسیده است اما اینکه سفیانی شروع به قتل عام ابقع یا همان جبهه ازادی بخش می کند امر بسیار عجیبی است شاید جبهه ازادی بخش به خاطر قدرت طلبی و... مقابل سفیانی قرار می گیرد بهر حال باید اوضاع را بر اساس راهبردهایی که در بالا تعیین شد بسیار هوشمندانه رصد و تحلیل کرد به امید ظهور دولت

لینک تحلیل فوق:

 
به اخبار زیر که جدیدا منتشر شده اند توجه کنید:
 
 
 
دلیل شکست توطئه های ضد سوری از نگاه اسد / بشار از پیروزی مطمئن است
یک رسانه عرب با اشاره به دیدار افراد مختلفی با رئیس جمهوری سوریه خاطر نشان کرد بشار اسد با اطمینان از پیروزی حتمی در برابر گروههای مسلح و تروریستی سخن گفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه السفیر لبنان در مطلبی با اشاره به دیدار افراد مختلفی با رئیس جمهوری سوریه از جمله لبنانی هایی که اخیرا به دیدار وی رفته اند، آورده است: هر فردی که این روزها با بشار اسد دیدار می کند متوجه می شود که وی بیش از هر زمان دیگری به این باور رسیده است که جنگ جهانی علیه سوریه شکست خورده است.

http://www.mehrnews.com/detail/News/2001056

تکمیلی/در دیدار هیئت‌های لبنانی
بشار اسد: جنگ جهانی ۲۳ماهه علیه سوریه شکست خورده است

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور سوریه در دیدار هیئت‌های لبنانی تاکید کرد جنگ جهانی علیه سوریه که از ۲۳ ماه قبل آغاز شده، شکست خورده است.

خبرگزاری فارس: بشار اسد: جنگ جهانی ۲۳ماهه علیه سوریه شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه لبنانی السفیر نوشت: این روزها هیئت‌های لبنانی که با «بشار اسد» دیدار می‌کنند این سخن را از زبان وی می‌شنوند که «بیش از هر زمان دیگری اطمینان داریم جنگ جهانی علیه سوریه که از 23 ماه قبل آغاز شده، ساقط شده است».


http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911130000897

----------------------

خبرنگار فارس در سوریه گزارش می‌دهد
انعطاف آمریکا در برابر بحران سوریه و بازتاب‌های آن / اثبات پیروزی سوریه

خبرگزاری فارس: در این اواخر موضع آمریکا در قبال بحران سوریه شاهد تغییر و تحولات بسیاری بوده که بازتاب‌های مثبت آن به زودی نمایان خواهد شد، از سوی دیگر این موضوع اثبات کننده پیروزی سوریه بر بحران این کشور است.

خبرگزاری فارس: انعطاف آمریکا در برابر بحران سوریه و بازتاب‌های آن / اثبات پیروزی سوریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «ابراهیم صفیه»،‌ تحلیلگر امور استراتژیک سوریه در تحلیلی به بررسی تغییر موضع اخیر دولت آمریکا در قبال بحران سوریه می‌پردازد و می‌نویسد: «اسد باید از قدرت برکنار شود» جمله‌ای بود که طی دو سالی که از بحران سوریه می‌گذرد، همواره توسط «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه آمریکا تکرار می‌شد اما امروز پس از به پایان رسیدن ماموریت همسر «بیل کلینتون»، رئیس جمهوری سابق آمریکا در وزارت خارجه این کشور و انتصاب «جان کری» به جای وی به نظر می‌رسد، دیگر این جمله از فرهنگ لغات و اصطلاحات واشنگتن پاک شده است.

کری از همان اولین روزهایی که سکان هدایت وزارت خارجه آمریکا را به دست گرفت، تلاش کرد تا تغییر و تحولاتی اساسی در شیوه تعامل واشنگتن با پرونده سوریه ایجاد کند. این درحالی است که در عرصه سوریه نیز تغییر و تحولات چندی روی داده بود که کاخ سفید را وامی‌داشت تا خط مشی و راهبرد جدیدی در تعامل با بحران سوریه اتخاذ کند و همین عامل بود که موجب شد، «باراک اوباما»، رئیس جمهوری آمریکا کری را برای این منصب انتخاب کند که از روابط مثبت و خوبی با دولت سابق سوریه برخوردار بود.

جدیدترین اظهارات وزیر خارجه جدید آمریکا دلالت بر این امر دارد که این تغییر و تحولاتی اساسی در موضع آمریکا در قبال سوریه رخ داده است، از جمله اینکه کری تاکید کرد که «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه می‌تواند با پیوستن به روند مشروع و قانونمند دیپلماتیک تغییر و تحولی جهت دستیابی به یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه ایجاد کند.

...

 

تعامل و برخورد جدید دولت آمریکا با پرونده سوریه در اظهارات «ویکتوریا نولاند»، سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا نیز مشاهده می‌شد که در تعارض کامل با اظهارات سابقش در دوره وزارت هیلاری کلینتون قرار داشت. وی در اظهارات اخیر خود گفته بود که ارائه پرونده سوریه به شورای امنیت در حال حاضر و در نبود وحدت رویه و توافق نظر بین اعضای شورای امنیت مناسب و درست به نظر نمی‌رسد.

خط مشی و راهبرد جدید آمریکا که در راستای تغییر و تحولات جدید در داخل آمریکا اتخاذ شده و اوباما از آن سخن گفته بود، به این نکته اشاره می‌کند که رئیس جمهوری آمریکا در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری تمایل دارید به وضعیت داخلی آمریکا از جمله بحران اقتصادی این کشور رسیدگی کند. این موضوع در برخورد رئیس جمهوری آمریکا با اکثر کشورهایی که هم پیمان آمریکا در بحران سوریه به شمار می‌آمدند، قابل ملاحظه بود. به گونه‌ای که شاهد تغییر موضع ناگهانی واشنگتن در قبال ترکیه بودیم که خود را به شکل تغییر موضع آنکارا و درخواست «احمد داوود اوغلو»، وزیر خارجه این کشور جهت گفت‌وگو و مذاکره درباره بحران سوریه نمایان ساخت.

تعامل جدید دولت آمریکا با پرونده سوریه همچنین موضع جدید معارضان سوری خارج‌نشین را هم تحت الشعاع قرار داد تا به موجب آن یکباره شاهد پیشنهاد «معاذ الخطیب»، رئیس ائتلاف معارضان سوریه جهت گفت‌وگو با نظان سوریه باشیم که بیانگر میزان نفوذ آمریکا در میان معارضان سوری نیز می‌تواند باشد، به گونه‌ای که این معارضان تنها چند روز پس از تغییر موضع کاخ سفید در قبال بحران سوریه، آنها نیز مواضع خود را تغییر دادند.

 

تحلیل سید:

در شرایط فعلی بر اساس روایات دو طرف بشار و مخالفین فعلی مثل جبهه ازادی بخش به توافق نخواهند رسید درگیری ها در سوریه ادامه خواهد داشت تا اینکه گروه سومی شبیه النصره هم بشار را ساقط کنند هم جبهه ازادی بخش را از بین ببرند که همان سفیانی روایاتند البته باید تا ماه رجب صبر کرد

8 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۸:۰۶
    This is my first time pay a quick visit at here
    and i am actually pleassant to read all at one place.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۷:۲۷
    It's nearly impossible to find experienced people in this particular topic, but you seem like you know what
    you're talking about! Thanks

       numberlessxanad3.sosblogs.com در ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۳:۴۵:۱۶
    My brother recommended I would possibly like this web site.
    He was once entirely right. This put up truly made my day.
    You can not imagine simply how much time I had spent for this info!
    Thanks!

       Yolanda در ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۴:۱۶
    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or
    did you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking
    to design my own blog and would like to find out where u
    got this from. thank you

       How long does Achilles tendonitis last for? در ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۲:۲۹
    I do not know if it's just me or if perhaps everybody else
    encountering issues with your site. It appears like some of
    the written text within your content are running off the screen. Can somebody else please comment and let me know if this is happening to them as
    well? This might be a problem with my internet browser because I've had this happen before.
    Many thanks

       How much can you grow from stretching? در ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۰:۴۶
    This paragraph will help the internet visitors for setting up new
    website or even a blog from start to end.

       What causes pain in the Achilles tendon? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۴:۵۸:۰۷
    Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your
    website, how can i subscribe for a blog site? The account aided me a
    acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

       Becky در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۷:۵۵ I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found
    any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.

    In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you did,
    the net will be a lot more useful than ever before.


    نوشتن دیدگاه