قالب ساده شرکتی چهار چوب

ورود تکفیری های سوری به اوکراین

ورود تکفیری های سوری به اوکراین
یک منیع امنیتی عرب فاش کرد تعداد زیادی از تکفیری‌های سعودی و چچنی مستقر در سوریه با حمایت مالی و نظامی سازمان اطلاعات عربستان به وسیله چند فروند هواپیما وارد «کی‌یف» پایتخت اوکراین شده‌اند.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، فاش کرد که بخش قابل توجهی از نیروهای تروریست تکفیری مستقر در سوریه که تابعیت سعودی و چچنی دارند به منظور کمک به ارتش اوکراین تحت حمایت مالی ونظامی سازمان اطلاعات عربستان با چند فروند هواپیما وارد کی‌یف پایتخت اوکراین شده‌اند.

سید:

قبلا روایتی دیده بودم به این مظمون که بیان می کرد سفیانی به نقاط مختلف دنیا لشگر ارسال می کند خبر فوق

 

انتقام از روسیه با استفاده از تروریست‌ها

این منبع امنیتی عرب در ادامه افزود: این نیروها بلافاصله عازم شهر «کراماتوسک» در شرق اوکراین شده‌اند و هم اکنون در کنار نیروهای ارتش اوکراین علیه «روس» تبارها تحت عنوان شبه نظامیان حامی دولت می‌جنگند.

وی همچنین تأکید کرد: عربستان سعودی به منظور انتقام گرفتن از روسیه به دلیل حمایت این کشور از دولت بشار اسد قصد دارد در جنگ اوکراین از روسیه و روس تبارها انتقام بگیرد.

طی چند ماه گذشته ارتش سوریه با عملیات‌های موفقی که انجام داده بخش‌های قابل توجهی از مناطق تحت تصرف تروریست‌ها را از دست آنها خارج کرده که همین موضوع باعث فرار تروریست‌ها به کشورهای خودشان شده است.

بر همین مبنا، سازمان‌های اطلاعاتی اتحادیه اروپا نیز چندی پیش از بازگشت تروریست‌های اروپایی که به سوریه اعزام شده بودند، ابراز نگرانی کرد.

کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس با درک این شرایط، بازگشت این افراد که دوره‌های آموزش خرابکاری و فعالیت‌های تروریستی نیز گذرانده‌اند را تحت نظارت کامل دارد.

چندی پیش بود که یک تروریست‌ 23 ساله فرانسوی پس از بازگشت از سوریه دستگیر شد. این تروریست در فوریه 2014 پس از اینکه ماموران اداره مرکزی اطلاعات داخلی فرانسه وی را شناسایی کردند، در آپارتمانش در "نیس" در جنوب شرق فرانسه دستگیر شد.

عربستان سعودی در دی‌ماه(یازدهم دی‌ماه) سال 92، روسیه را به صورت تلویحی تهدید کرده بود اگر در ارتباط با سوریه همکاری نکند بازی های المپیک زمستانی در روسیه نیز از حملات گروه های تندرو چچنی که با سعودی ها روابط قوی دارند در امان نخواهد ماند.

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن مدتی پیش به نقل از منابع دیپلماتیک نوشته بود بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی در سفر به مسکو و دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تأکید کرده بود بین عربستان و گروه های چچنی تندرو ، روابط قوی وجود دارد.

بندر بن سلطان گفته بود می توان به مسکو تضمین داد بازی های المپیک زمستانی از حملات این گروه ها در امان بماند البته این در صورتی است که پوتین در ارتباط با پرونده سوریه همکاری کند.

پایگاه خبری «الاوسط» نیز به نقل از المنار لبنان فاش کرد که پوتین نیز در پاسخ به این تهدیدات تأکید کرد: روسیه اجازه نخواهد داد که هیچ دخالت نظامی غربی در سوریه صورت گیرد و اگر سلفی هایی را که بندر از آن سخن می گوید وارد روسیه شوند، قلم پایشان را خرد می کنیم.

 

سید:

قبلا روایتی دیده بودم به این مظمون که بیان می کرد سفیانی به نقاط مختلف دنیا لشگر ارسال می کند خبر فوق برایم تکان دهنده و عجیب بود این نکته را هم عرض کنم سفیانی اصلی شامی هنوز خروج اشکار نکرده اصلا معلوم نیست عصر ظهور باشد یا نه و به قول اقایان ممکن است ظهور 500 سال دیگر رخ دهد بقول بعضی دیگر !!!! ممکن است اینها شبیه سازی باشد!!! و الله اعلم

متن روایت مورد اشاره را بزودی برایتان قرار می دهم

در مورد اوضاع پیش امده در کریمه و اوکراین بزودی یک تحلیل روایی خواهم نوشت ان شاء الله

 

اینم رواتی که قولش را داده بودم

:

...

فأوّل من یقاتل السّفیانیّ القحطانیّ فینهزم و یرجع الی الیمن فیقتله الیمانیّ، ثم یفرّ الأصهب والجرهمیّ بعد محاربات کثیرة من السّفیانی، فیتبعهما و یقهرهما و یقهر کلَّ من ینازعه و یحاربه الاّ الیمانیّ ثمّ یبعث السّفیانیّ جیوشاً الی الاطراف و یسخر کثیراً من البلاد و یبالغ فی القتل والفساد، و یذهب الی الرّوم لدفع الملک الخراسانیّ،.......

و اوّل کسی که با سفیانی جنگ کند قحطانی خواهد بود، پس قحطانی شکست یافته گریخته به یمن مراجعت نماید، و در دست یمانی کشته شود، بعد از آن بعد از جنگهای بسیار که در میان اصهب و جرهمی و سفیانی نابکار واقع گردد اصهب و جرهمی از سفیانی بگریزند، و سفیانی از پی ایشان رفته ایشان را مقهور سازد، و هرکس که با سفیانی نزاع نماید سفیانی او را مغلوب و مقهور گرداند الاّ یمانی، که با او بر نیاید، پس سفیانی لشکرهای بسیار به اطراف عالم بفرستد، و شهرهای بسیار را مسخّر سازد، و در قتل و فساد مبالغه نماید، و از برای آنکه ملک و پادشاهی را از خراسانی ، به جانب روم این سفیانی شوم در حرکت آید

 

 

5 نظر

  1. نظرات کاربران:

       امید حصاری در ۱۳۹۳/۰۹/۲۳ - ۰۰:۵۳:۲۰
    - از انجایی که تروریستهای مسلمان در مرزهای غربی ایران قدرتمند شده و در مرز های شرقی قدرت ندارند لذا نتیجه این میشود که ترویست ها برای این اماده میشوند که طبق نقشه ای امریکایی ، اسرائیل را فتح نمایند و با استفاده از تسلیحات به اصطلاح غنیمت گرفته از اسرائیل به ایران حمله هسته ای نمایند و بهانه حمله تروریست های مسلمان به اسرائیل هم وحشی گری هایی خواهد بود که اخیرا صهیونیسم ها اغاز کرده و ادامه میدهند هست . و سند قبولیت شکست اسرائیل توسط تروریستها برای عموم در تاریخ اسرائیل موجود است که به کرات از گروهای چون حزب الله و ... شکست خورده است. جلب منافع امریکاو غرب و عرب هم در طرح فوق موجود است چرا که به نتیجه ای که میخواهد میرسند تا نهایتا این دو یعنی تروریستهاو ایران ضعیف شده و توسط قوانیین بین ا

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۶:۳۹
    Howdy this is kinda of off topic but I was wondering
    if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I
    wanted to get advice from someone with experience.

    Any help would be enormously appreciated!

       Layla در ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۷:۱۴
    If you are going for most excellent contents like me, simply
    pay a visit this site daily for the reason that it presents feature contents, thanks

       How much does it cost to lengthen your legs? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۵:۵۱:۵۵
    Thank you, I have recently been searching for info about
    this subject for a long time and yours is the best I've came upon so far.

    However, what in regards to the conclusion? Are you sure concerning the source?

       Daisy در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۱۲:۰۲ Thanks in favor of sharing such a good opinion, post is
    good, thats why i have read it completely


    نوشتن دیدگاه