قالب ساده شرکتی چهار چوب

قسمتی از تقویم ورود به حتمیات

| 2 نظر
قسمتی از تقویم ورود به حتمیات

 


سلام بر بهار روزگاران
سلام بر همه عزیزان

قسمتی از مقاله برادر عزیزمان سید مهدی طباطبایی عینا اورده می شود جهت بازخوانی دوباره
صفرالمظفر(سال اول)

شروع جنگهای فراگیر و بسیار شدید و هولناک منطقه ای و جهانی

این جنگها با شوریدن ملل عربی بر سردمداران مستکبرشان آغاز میگردد و حامیان جریان سفیانی برای مهار منطقه و جلوگیری از نفوذ جریان حامی ظهور(خراسانی ، شعیب و یمانی ) مستقیما وارد عمل میشوند . مهمترین قیام در بین شورشهای فراگیر ملل عربی قیام مردم مصر است که به جهات مختلفی حائز اهمیت است. منجمله تهدید مستقیم جریان سفیانی که در شامات مستقر است . زیرا با پیروزی مصریان ، حلقه محاصره مرکز هدایت این جریان که از سوی هواداران جریان خراسانی و هواداران یمانی، تحت فشار سیاسی و حصر جغرافیائی قرار گرفته تنگتر خواهد شد و نهایتا امکان خروج و قیام نهائی سفیانی مُلغی یا از پیش شکست خورده خواهد بود. لذا دخالت پشتیبانان غربی سفیانی برای فیصله دادن به غائله مصر و حتی دیگر ممالک اسلامی متشنج ،اجتناب ناپذیر و تنها راه نجات جریان و قیام سفیانی ست . البته باید توجه داشت فراگیر شدن نا آرامیها همانطور که از یکسو عرصه را بر جریان سفیانی تنگ میکند از سوی دیگر فرصت مناسب برای قیام نهائی و تسلط یکباره بر منطقه را نیز در اختیار او میگذارد. لذا به نظر میرسد راهبرد اصلی جریان سفیانی و حامیان یهودی او در این مرحله دامن زدن به اختلافات و تشنجات و نفوذ هواداران خویش در بین صفوف مردم مسلمان است تا مردم مسلمان منطقه پس از ناامیدی از استقرار حکومتهای اسلامی دلخواهشان به شخصیت مشکل گشا و مقتدر سفیانی که برای سامان دادن به اوضاع منطقه قیام خواهد نمود، تن دهند.

مرحله شورشها یکسال به طول خواهد انجامید و مصادف با ظهور چند شخصیت و پرچم ، در طرفداری یا تقابل با قیام جهانی مهدی موعود است . مهمترین این شخصیتها عبارتند از : خراسانی، یمانی، شعیب، سفیانی، مغربی، عبدالله، اصهب، ابقع، سید حسنی(عراق)، عوف سلمی یا جریان وابسته به او، قیس، کِندِه و همچنین پرچمهای زرد، سرخ و سیاه

......

ذیحجه الحرام (سال دوم)

برگزاری مناسک حج در فضای سنگین امنیتی

آخرین حج پیش از ظهور نهایتا به درگیری و کشتار می انجامد . زیرا از یکسو خیل حجّاجی که در اثر روشنگریهای زمینه سازان ظهور خود را مواجه با قیام قریب الوقوع امام مهدی می بینند به سمت حجاز سرازیر میگردد و از سوی دیگر جریان سفیانی و حامیانش برای جلوگیری از نفوذ بیشتر جریانهای خراسانی ، شعیب و یمانی که به هدایت عموم مسلمین به سمت حکومت مهدوی منجر خواهد گشت، راههای ورود به حجاز و امکان تشرف به حج را محدود و ممنوع میسازند. لذا حاضرین در حج از طرفداران هر دو جریان بوده و با توجه به تسلط سفیانی بر مناطق مختلف حجاز و رصد اوضاع ، ایجاد درگیریهای متعدد و خونبار دور از وقوع نخواهد بود .

مهمترین حادثه این ماه شهادت نفس زکیه از نزدیکترین یاران امام عصر و پیک ایشان به سوی سفیانی است که در 25 ذی الحجة اتفاق می افتد .

محرم الحرام (سال دوم یا موعود)

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       Torsten در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۲:۴۶:۴۷
    Remarkable! Its genuinely remarkable post, I have got much clear idea regarding
    from this article.

       Can you grow taller with exercise? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۱۶:۳۹ If some one wishes to be updated with latest technologies after that he must be visit this web
    site and be up to date everyday.


    نوشتن دیدگاه