قالب ساده شرکتی چهار چوب

سال ها نآارامي اجتماعي و بحران اقتصادي در انتظار جهان است

| 28 نظر
سال ها نآارامي اجتماعي و بحران اقتصادي در انتظار جهان است

 

سال ها نآارامي اجتماعي و بحران اقتصادي در انتظار جهان است

خبرگزاري موج - کارشناسان نسبت به تشديد بحران هاي اقتصادي و ناآرامي هاي اجتماعي در جهان هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، روزنامه ايندپندنت در مقاله اي به بررسي اوضاع اجتماعي و اقتصادي کشورهاي جهان پرداخت و نوشت: کارشناسان جهاني نسبت به تشديد ناآرامي هاي اجتماعي و بحران هاي شديد اقتصادي به کشورهاي پيشرفته جهان هشدار مي دهند.
اين نشريه انگليسي به کشورهاي قدرتمند اقتصادي جهان هشدار داد که اقتصاد جهاني در آستانه بحراني شديد اقتصادي قرار دارد و اين بحران به از دست رفتن ميليون ها فرصت شغلي در سراسر جهان و موج عظيمي از اعتراضات مردمي خواهد انجاميد.
در حالي که رهبران کشورهاي توسعه يافته جهان براي برگزاري نشست اضطراري در کن آماده مي شوند تا از بروز بحران جديد در اقتصاد جهاني جلوگيري کنند، سازمان جهاني کار به گزارش اخير خود آينده اي نامطلوب براي اقتصاد جهاني پيش بيني و اعلام کرد که جهان در آستانه موج جديد بحران اقتصادي قرار دارد.
اين سازمان جهاني وابسته به سازمان ملل متحد در ادامه گزارش خود تاکيد کرد" ممکن است سال ها به طول انجامد تا اوضاع بازار کار به حالت پيش از بحران بازگردد.
سازمان جهاني کار در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار مي رود احياي بازار کار جهاني تا سال 2016 يا فراتر از آن به طول انجامد و اين موضوع سبب آشفتگي و اعتراضات شديد مردمي در خيابان هاي اروپا و آمريکا خواهد شد.

28 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۲:۰۰:۰۸
    I always spent my half an hour to read this web site's articles daily along with a mug of coffee.

       How long do you grow during puberty? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۰:۵۷ Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next post thank you once again.


    نوشتن دیدگاه