قالب ساده شرکتی چهار چوب

تحقق یکی دیگر از تحلیل های سید درباره لیبی و سوریه بر اساس روایات

تحقق یکی دیگر از تحلیل های سید درباره لیبی و سوریه بر اساس روایات

تحقق یکی دیگر از تحلیل های حقیر درباره حوادث اتی لیبی و شام و سوریه

حقیر در اسفند سال قبل در لینک زیر بیان کرده بودم که بر اساس روایات :

 

اما بعد از کشته شدن قذافی به احتمال زیاد رهبری انقلابی در لیبی فریب منجی دروغین(سفیانی) را خورده و بعد از خروج سفیانی برای یاری او وارد مصر و سپس شام خواهد شد. http://s313a.vcp.ir/?viewpost=lk243bbf1232d

اعتراف به حضور عناصر لیبیایی در ناآرامی‌های سوریه

خبرگزاری فارس: خطیب یکی از مساجد شهر بنغازی در لیبی از اعزام ده‌ها نفر از عناصر مسلح این شهر به سوریه برای کمک به معارضان این کشور علیه نظام سوریه پرده برداشت.

به گزارش فارس، "شیخ عماد الدرسی"، خطیب مسجد "جریر" در شهر بنغازی که پایگاه انقلابیون لیبی طی انقلاب 17 فوریه مردم این کشور علیه رژیم قذافی به شمار می‌آمد در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه خود با اشاره به اعزام عناصر مسلح لیبیایی به سوریه جهاد در سوریه را برای هر مسلمانی فریضه‌ای واجب برشمرد.

روزنامه لیبیایی "قورینا" با درج این خبر تاکید کرد که این خطیب مسجد بنغازی در ادامه خطبه‌های خود از مردم لیبی خواست با پول، جان و دعا به "جهاد" بپردازند و از برادران خود در سوریه حمایت کنند.

این روزنامه لیبیایی با اشاره به کشته شدن3 نفر از عناصر مسلح لیبیایی در منطقه "بابا عمرو" در شهر "حمص سوریه" تاکید کرد که این کشته شدگان دو برادر به نام‌های "طلال" و "ولید الفیتوری" و دوستشان "أحمد جلال العقوری" هستند.

پیشتر نیز خبرهایی مبنی بر حضور عناصر لیبیایی در اردن جهت دیدن دوره‌های آموزش نظامی لازم و اعزام به مناطق ناآرام سوریه منتشر شده بود.

البته خبرهایی نیز از حضور معارضان مسلح سوری در مراکز آموزش نظامی سری لیبی به گوش می‌رسد که پس از دیدن دوره‌های آموزش نظامی لازم به سوریه اعزام می‌شوند.

نخست‌وزیر لیبی در واکنش به انتشار خبر اخیر در رسانه‌های مختلف از وجود چنین مراکز آموزشی ابراز شگفتی و اظهار بی‌اطلاعی کرده است.
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901220000266

2 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه