قالب ساده شرکتی چهار چوب

سینگال معتبر برای خرید سکه و دلار صادر شد

سینگال معتبر برای خرید سکه و دلار صادر شد

سلام بر همه عزیزان

بر اساس تحلیل تکنیکال نمودار قیمت سکه و دلار می توان گفت که سکه و دلار بعد از ریزش چند روز پیش به خط حمایت خورد و بلند شد بنابراین برای سرمایه گذاری دو ماهه می توان اقدام به خرید سکه و دلار کرد بنابراین ریزش تمام شد و بازار صعودی شده گرچه موقتا ممکن است یک پول بک انجام دهد و دوباره صعودی شود

بنابراین طبق تحلیل اخرالزمانی و بر اساس روایات گرانی کمر شکن و عذاب گونه ناله مردم را در سراسر جهان از جمله ایران به اسمان بلند خواهد کرد تا شاید بفهمیم فقط مهدی موعود می تواند ما را نجات بخشد

بحث دیگه اینکه علت اصلی این گرانی حمله اقتصادی چند بعدی سیستم دجال به دولت زمینه ساز ظهور است که از خارج با تحریم و .. و داخل از طریق مافیای قدرت و ثروت و شیطنت نفوذی های فرماسونرها در قوه ؟ و قوه؟ دنبال می شود .و هدف نهایی و راهبردی این حمله شوم شیطانی اخرالزمانی دشمن کردن مردم سرزمین سید خراسانی با سید خراسانی و سردار رشیدش می باشد چرا که ابلیس و حکمای صهیون خوب می دانند اگر در انتخابات 92 دولت زمینه ساز ظهور باز هم مثل 84 و 88 ادامه پیدا کند بزودی دنیا از پیچ تاریخی عبور کرده و وارد دوران حتمیات و ظهور کبری ولی الله اعظم خواهد شد لذا تا فاصله باقی مانده تا انتخابات 92 منتظر حوادث شگفت در صحنه سیاسی اقتصادی اجتماعی و حتی نظامی ایران باشید چرا که صدای اخرین ناله های ابلیس ، پیروانش را به شدت به وحشت انداخته است .

یا منصور امت

موفق باشید

7 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۲:۴۱
    Its like you read my mind! You seem to know so much
    about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with some pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is wonderful blog.
    A great read. I'll certainly be back.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰:۰۹
    It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this brilliant blog!
    I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will share this website
    with my Facebook group. Chat soon!

       Can you have an operation to make you taller? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۲۱:۵۶ I like the valuable info you provide in your articles.
    I'll bookmark your blog and check again here
    frequently. I'm quite sure I'll learn plenty of
    new stuff right here! Best of luck for the next!


    نوشتن دیدگاه