قالب ساده شرکتی چهار چوب

باز هم بشارت جدید دکتر ویرایش دوم همراه تحلیل سید

باز هم بشارت جدید دکتر ویرایش دوم همراه تحلیل سید
دکتر احمدی نژاد:به فضل الهی فجر سی و چهارم انقلاب اسلامی طلیعه اتفاقی عظیم در جامعه بشری خواهد بود
دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه اگر کسی بطور حقیقی احساس کرامت و عزت نکند، حرکتی رو به جلو نخواهد داشت، تصریح کرد: اگر احترام اجتماعی افراد حفظ نشود هیچ پایبندی برای رعایت هنجارهای اجتماعی از سوی آنان وجود نخواهد داشت.
 
 

شبکه ایران/ رییس جمهور تحول در نظام آموزش و پرورش را برنامه ای ملی و بنیادی دانست و با تاکید بر اینکه صیانت از کرامت، حقیقت و کمال انسانها یک مأموریت همگانی است، اظهار داشت: یقین دارم ملت ایران با راهی که امام و شهدا پیش روی آنها باز کرده اند و با عشقی که این ملت به خدا، پیامبر، اهل بیت(ع) و کمال و معنویت دارد همه موانع را پشت سر خواهد گذاشت و به فضل الهی فجر سی و چهارم انقلاب اسلامی طلیعه اتفاقی عظیم در جامعه بشری خواهد بود.

تحلیل سید: بشارت های پیاپی و عجیب دکتر بر نزدیکی ظهور طی یک ماه اخیر انسان را به تامل و تفکر جدی وا می دارد کلید واژه طلیعه را دکتر در ابتدای ماه ربیع بین نمایندگان مجلس بیان کرده بود و الان نیز در مورد 22 بهمن و اتفاقی عظیم سخن به میان اورده است حقیر با توجه به سخان قبلی دکتر این اتفاق عظیم را یکی از نشانه های مربوط به ظهور و احتمالا نشانه ای حتمی می دانم اما اینکه ایا منظور دکتر خود روز 22 بهمن یا اینکه در سال جدیدی که شروعش از 22 بهمن 91 هست تا 22 بهمن 92 در این فاصله زمانی این اتفاق رخ می دهد دقیقا معلوم نیست اقلش 22 بهمن 91 هست و حدا اکثر در فاصله زمانی بین دو 22 بهمن 91 و 92 هست و الله اعلم


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد ظهر امروز (جمعه) در آیین بهره برداری همزمان از 680 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در سراسر کشور با بیان اینکه امروز در همه جا سخن از ساختن، پیشرفت و تلاش برای برپایی حیات طیبه است، گفت: انسان برای رسیدن به بزرگی، کرامت، عظمت، رسیدن به خدا و حیات طیبه خلق شده و همه این ارزشهای الهی و عدالت مربوط به انسان بوده و در دل و اندیشه او جای دارد.

 

رییس جمهور با بیان اینکه اگر بخواهیم به حیات طیبه و پیشرفت برسیم انسانها باید متعالی شده و به حیات طیبه برسند، اظهار داشت: همه مشکلات جامعه بشری ناشی از اندیشه و عملکرد انسانها بوده و آنچه در بیرون اتفاق می‌افتد محصول اعمال، اندیشه‌ها و نیت‌های انسان ها است که اگر بخواهیم تغییر کند باید رفتار و اعمال انسانها را تغییر دهیم.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کانون ساختن انسانها و موجب گشوده شدن راه برای انتقال آنان به حیاتی طیبه است، گفت: برای اینکه بتوانیم به این مقصود در آموزش و پرورش دست پیدا کنیم باید نسبت به 4 عامل توجه داشته باشیم که یکی از آنها رعایت احترام و کرامت افراد است.

رییس جمهور با بیان اینکه خداوند انسان را عزیز آفریده و کرامت انسان را دارای ارزشی بالا دانسته است، گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا کودکان، نوجوانان و جوانانی که در آموزش و پرورش وارد می‌شوند، احساس کرامت و احترام کنند و این باید در جهات مختلف از جمله طراحی فضای آموزشی، نظام و رفتار آموزشی جلوه داشته باشد.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه اگر کسی بطور حقیقی احساس کرامت و عزت نکند، حرکتی رو به جلو نخواهد داشت، تصریح کرد: اگر احترام اجتماعی افراد حفظ نشود هیچ پایبندی برای رعایت هنجارهای اجتماعی از سوی آنان وجود نخواهد داشت.

رییس جمهور با بیان اینکه تحقیر افراد نوعی مجازات بوده و اینطور نیست که به راحتی بتوان شخص یا گروهی را مورد تمسخر قرار داد، خاطرنشان کرد: کسی که احساس عزت و کرامت داشته باشد هرگز به پستی تن نخواهد داد.

دکتر احمدی‌نژاد علم را به عنوان دومین نیازمندی برای رسیدن به اهداف متعالی در نظام آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: علم راهنما و چراغ هدایت انسانها بوده و نقطه تمایز او با سایر موجودات است.

رییس جمهور اظهار داشت: باید در آموزش و پرورش راهی گشوده شود تا هنگامی که فرزندان ملت ایران به این مجموعه وارد می‌شوند قله‌های علم بشری را هدف‌گیری کنند؛ چرا که ایران سرزمین علم، دانش، پایه‌گذاران علم بشری و مردانی است که با اتصال به آسمان و پیامبر، دروازه های علم را به سوی بشریت باز کردند.

رییس جمهور از ایمان به عنوان سومین عامل برای دستیابی به اهداف متعالی در آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: ایمان به انسان هویت و معنا می‌بخشد در حالی که انسان غیرمومن به خدا و ارزشهای الهی، ساقط شده از هستی است.

دکتر احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه فضای آموزش و پرورش باید کانون جوشان ایمان ناب باشد و این تنها نباید در ظاهر و پوسته که برخی اصرار به تحمیل آن دارند انجام شود، تصریح کرد: باید حقیقت ایمان، عدالت، امامت، معاد، نبوت و کمال انسان در نظام آموزشی ما وجود داشته باشد.

رییس جمهور عشق و محبت را از دیگر لازمه‌های رسیدن به مقاصد الهی و متعالی در آموزش و پرورش دانست و گفت: عالم جلوه رحمت خدا بوده و پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) با وجودی سرشار از عشق به مردم، رحمتی برای بشریت هستند.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه در نظام آموزش و پرورش فرزندان ملت ایران باید مشقِ عشق و محبت کنند تا دیگران را دوست داشته و بتوانند افرادی اجتماعی باشند، گفت: اگر ساختن مدارس نیز با عشق و محبت انجام شده و تنها به عنوان تکلیف اداری به آن نگاه نشود، اثرات بسیار مثبتی در ایجاد فضای پرمحبت خواهد داشت.

رییس جمهور ادامه داد: حضور خیرین بی نام و نشان مدرسه‌ساز در این عرصه دارای اهمیت و ارزش بالایی است.

دکتر احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید بهترین مدارس و ساختمانها در اختیار آموزش و پرورش بوده و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در آن به کار گرفته شود تا دانش آموزان و فرزندان ملت ایران احساس کرامت و عزت داشته و معلمان و فرهنگیان عزیز که پیشگامان عشق و ایمان در جامعه هستند محبت ، عشق، عدالت و ایمان را در کام آنان بگذارند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تحول در نظام آموزش و پرورش یک برنامه ملی و بنیادی است، گفت: در این راستا همه دلسوزان، اندیشمندان، اساتید، خیرین، ملت ایران و رسانه‌ها باید بسیج شوند؛ چرا که در دنیای امروز که همه شیاطین علیه انسانیت و بشریت بسیج شده‌اند صیانت از کرامت، حقیقت و کمال انسان یک مأموریت همگانی است.

دکتر احمدی‌نژاد افزود: اگر همه در راستای تحول نظام آموزش و پرورش متمرکز شویم و بتوانیم ساختاری مناسب که موجب عزت و کرامت دانش آموزان و فرهنگیان شود ایجاد کنیم آینده تضمین خواهد بود.

رییس جمهور با تقدیر از همه دلسوزان و تلاش‌گران در نظام آموزش و پرورش کشور گفت: هیج عملی از انسان جز کاری که برای اعتلا و ساختن انسانها انجام می‌شود باقی نخواهد ماند.

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز حرکت ملت ایران، دشمنان زیادی داشته و همه شیاطین علیه این حرکت بسیج شده‌اند، گفت: آنها می‌دانند که اگر ملتی بتواند زنجیرهای اسارت را پاره کرده و آزاد باشد دیگر جایی برای به اسارت گرفتن ملت‌ها وجود نخواهد داشت از این رو با حرکت رو به رشد ملت ایران مخالفت کرده و از آن جلوگیری می کنند.

پیش از سخنان رییس جمهور حاج بابایی، وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان توسعه و نوسازی مدارس گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص نوسازی، تجهیز و ساخت مدارس جدید در کشور ارائه کردند.

 لینک خبر: http://www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=133069&Rate=0

8 نظر

  1. نظرات کاربران:

       Anti 666 در ۱۳۹۱/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۴:۳۵
    احمدی نژاد بدجوری خودش رو توی مجلس خراب کرد.
    پاسخ مدیر (mohamaddavod):   سلام تازه اول عشق در حال شروع است بصیرت یعنی حد اقل یک سال دیگر را بتونی ببینی نه الان را انچه در مجلس اتفاق افتاد از جنس اخرالزمان بود و شگفتی تر از شگفتی در راه است

       Anti 666 در ۱۳۹۱/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۸:۰۱
    سید رابطه بین دولت و مجلس به ریخته اونوقت شما خوشحالی؟؟؟تازه اوله عشقه؟؟؟

    به خودت نگیری ولی با این حرفت یاد اعتقادات اونجلیست های امریکا افتادم که اخرالزمان همراه با اشوب و هرج و مرج رو ارزو میکنن و برای تحققش تلاش میکنن .

    رهبری عزیز رو دق دادن با این دعواهای بچه گانه ، اونوقت شما خوشحالی؟؟؟ خداییش عصبانیم کردین با این طرز فکرتون.
    هیهات
    پاسخ مدیر (mohamaddavod):   سلام بحث اتفاقی که در مجلس افتاد از چند بعد قابل بحث هست
    از این جهت که اختلاف بین مسولین به این سبک هست قطعا مورد رضایت رهبری مردم و حقیر نیست ولی بعد دیگر قضیه این هست که دکتر با حرکت های ناب اخرالزمانی یک دهم از چهره زشت مافیای قدرت و ثروت را رسوا کرد از این به بعد جنگ بین مثلث چپ راست اصولگرایان تکفیری با سرباز قهرمان امام خامنه ای به سمت حماسه جاودان 92 در حال پیشرفت است روز استیضاح وزیر کار در تاریخ ماند دکتر واقعا اخرالزمانی است به نظر تحلیل حقیر با همین جلسه کلا ریاست جمهوری ع . ل را منتفی کرد و باعث شد هیلاری کلیتون بسیاری از حقایق را روشن کند

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۳:۳۲
    You really make it seem so easy with your presentation but I find
    this topic to be actually something which I think I would never
    understand. It seems too complex and extremely broad for me.

    I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang
    of it!

       Can you increase your height by stretching? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۲۹:۲۲ Can you tell us more about this? I'd care to find out some additional information.


    نوشتن دیدگاه