قالب ساده شرکتی چهار چوب

اعتراف القاعده به شکست مقابل حوثی ها

اعتراف القاعده به شکست مقابل حوثی ها


اعتراف القاعده به شکست مقابل حوثی ها

سخنگوی رسمی سلفی ها در شهر "دماج" در ادامه نسبت به آنچه که آن را "سکوت رئیس جمهور، دولت و وزارت دفاع یمن در برابر حوثی ها" نامید، به شدت انتقاد کرد ...

 

 
به گزارش شیعه آنلاین، «سرور الوادعی» سخنگوی رسمی سلفی ها در شهر "دماج" یمن، طی اظهاراتی از شکست شبکه تروریستی القاعده در برابر حوثی ها در نقاط مختلف این کشور خبر داد.

وی که از پیروزی های جنبش حوثی خشمگین شده، طی اظهاراتی گفت: گروه مسلح حوثی خطرناک ترین گروه تروریستی موجود در یمن است. این گروه با برتری سلاحی که در اختیار دارد، اکنون بر بیشتر شهرهای یمن تسلط یافته است.

سخنگوی رسمی سلفی ها در شهر "دماج" در ادامه نسبت به آنچه که آن را "سکوت رئیس جمهور، دولت و وزارت دفاع یمن در برابر حوثی ها" نامید، به شدت انتقاد کرد و آن را "سکوتی وحشتناک" توصیف کرد.

قابل ذکر است، از چند ماه پیش سازمان اطلاعات و امنیت عربستان سعودی که حامی اصلی شبکه تروریستی القاعده است، نیروهای این شبکه را به یمن اعزام کرد تا به مبارزه با جنبش الحوثی بپردازند اما روند درگیری ها میان القاعده و جنبش الحوثی در این مدت نشان می دهد که نیروهای حوثی در جبهه های مختلف برتری داشته اند.

http://shia-online.ir/article.asp?id=33719&cat=1

 

صرفا جهت اطلاع :
 در روایات امده است سفیانی بر همه دشمنانش پیروز می شود الا یمانی

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۸:۳۰
    Appreciate the recommendation. Will try it out.

       How long do you grow during puberty? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۵:۴۶:۰۱ Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just
    curious if you get a lot of spam comments? If so how do you prevent it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it's driving me crazy so any support is very much appreciated.


    نوشتن دیدگاه