قالب ساده شرکتی چهار چوب

با الانبار جدید به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت

با الانبار جدید به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت

نوری المالکی

نوری المالکی:

با الانبار جدید به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت

خبرگزاری تسنیم: نخست وزیر عراق با بیان اینکه مردم استان الانبار به دلیل وجود عناصر تروریستی داعش در شرایط سختی به سر می برند، اعلام کرد که ریشه کن شدن تروریست های داعش طولی نخواهد کشید.

 

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، "نوری المالکی"، نخست وزیر عراق با اشاره به شرایط اضطراری و استثنایی استان الانبار عراق اعلام کرد که این وضعیت باید هر چه سریعتر به پایان برسد.

وی تاکید کرد که ریشه کن شدن تروریسم در این استان طول نمی کشد و عراق در ماه رمضان الانبار جدید را شاهد خواهد بود و با الانبار جدید به استقبال این ماه مبارک خواهیم رفت.

نوری المالکی در سخنرانی هفتگی خود تاکید کرد: شرایط استثنایی که استان الانبار در آن به سر می برد باید به پایان برسد تا آوارگان به منازل، شهرها و محل کار خود بازگردند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از اهالی و ساکنان الانبار به دلیل وجود عناصر تروریستی الانبار را ترک کردند به دلیل اینکه در شرایط سختی به سر می برند.

نخست وزیر عراق گفت: برای جلوگیری از ریخته شدن خون شهروندان باید کاری کنیم و تحرکات نیروهای امنیتی عراق در کنار فرزندان عشایر نشان می دهد که عملیات الانبار می تواند به زودی به پایان برسد.

نوری مالکی از تمامی ساکنان استان الانبار خواست با در دست داشتن سلاح به نیروهای امنیتی و ماموران پلیس برای مقابله با داعش و از بین بردن آنها در آستانه حلول ماه رمضان همکاری کنند.

المالکی تاکید کرد که جلوگیری از درگیری و ریخته شدن خون شهروندان با ماه رمضان و با نتایجی که نیروی امنیتی در میدان نبرد به دست می آورند، مناسبت دارد.

نخست وزیر عراق در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مردم الانبار محاصره عناصر داعش و تروریست‌ها را در مناطق زیادی آغاز کرده و طولی نخواهد کشید که این گروه‌‌ها ریشه کن شوند.

نوری مالکی در پایان از ساکنان استان الانبار خواست با پیوستن به صفوف ارتش به پاکسازی این شهر از وجود تروریست‌ها تا پیش از آغاز ماه رمضان اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/384590


مطالب مرتبط:

0 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه