قالب ساده شرکتی چهار چوب

حوادث سوریه نزدیکی ظهور را بشارت می دهد

حوادث سوریه نزدیکی ظهور را بشارت می دهد
 

 

 

 

حوادث سوریه نزدیکی ظهور را بشارت می دهد

نظر سید:

حقیر درباره تحلیل حاج اقا حسینیان نظری ندارم

 
 

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی معتقد است شایدحوادث سوریه یک واقعه‌ای باشد که نزدیکی ظهور حضرتش را به ما بشارت می‌دهد و ما باید خودمان را آماده کنیم.

 

 

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان شب گذشته در جشن نیمه شعبان مسجد ولیعصر این شهر با اشاره به این آیه قرآن کریم که ما زمین و آسمان را جز بر مبنای حق نیافریدیم، اظهار داشت: این هستی با این عظمت برای انسان آفریده شده است و همه ما باید این معنای قرآنی را درک کنیم که هدف آفرینش از آفریدن همه این‌ها برای این است که انسان به لقاءالله و خداوند خود برسد و همه هستی آفریده شده تا در خدمت انسان باشد و انسان نیز جز به لقاءالله چیز دیگری نبیند.

 

وی افزود: خداوند در سوره انبیا آیه 10 تا 11 مهندسی عالم را تبیین می‌کند و می‌فرماید ما برای این جهان یک مهندسی و یک آغاز و انجامی قرار دادیم و زمین و آسمان را بیهوده نیافریدیم که عده‌ای ستمکار و ظالم حاکمیت خود را بر جهان اعمال کنند و به وسیله حق چنان بر باطل می‌کوبیم که باطل نابود شود که این مهندسی خلقت و جهان بشریت است.

 

حسینیان تصریح کرد: زمین و آسمان برای انسان و انسان برای خدا آفریده شده و آنچه مانع رسیدن انسان به خدا ‌شود، توسط مهندسی خداوند به زیر کشیده می‌شود و مانع رسیدن انسان به خداوند را با اصل آزمایش‌ از سر راه بر می‌دارد و چنان که می‌فرماید خداوند این قدرت، ایام‌‌، توانایی‌ها و ... را بین شما می‌چرخاند تا شما را بیازماید تا مومنان از غیر‌مومنان مشخص و متمایز شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: این طور نیست که ما با ادعای ایمان مورد قبول واقع شویم و با پیروزی حق ما ابراز ایمان کنیم چنان که امام علی (ع) در علت شکست انبیا در نهج‌البلاغه می‌فرمایند اگر انبیا همواره پیروزی به دست می‌آوردند مردم برای تأمین دنیای خود هم که بود به انبیاء ایمان می‌آوردند پس با شکست و پیروزی همراه است اما به سوی پیروزی نهایی جهان در حرکت است.

 

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی عنوان کرد: مسئله مهدویت چنان برای برخی از غربی‌ها جلوه‌گر است که بسیاری از مسیحیان که به تشیع گرویده‌اند به خاطر اعتقاد به مهدویت است چنان که یک فیلسوف فرانسوی شیعه شد و در کتابی که درباره شیعه شدن خود نوشته است این مسئله را متذکر می‌شود که به خاطر اعتقاد تشیع به مهدویت و اینکه انسانی برای برقراری عدالت و در نهایت جهان برای حاکمیت عدل ظهور می‌کند و همین موجب ایمان آوردن من به تشیع شد.

 

وی ابراز داشت: چاوز مسیحی غیرمسلمان بعد از سخن خود گفت به امید روزی که مسیح در رکاب مهدی ظهور کند و جهان را پر از عدل و داد کند این اعتقاد به مهدویت موجب امید و آرامش تشیع شده است اگر تشیع با تمام تهدیدها امروز پر توان‌تر از هر زمان دیگر در جهان در حال درخشیدن است علتش همین امید به آینده جهان است که آینده در دستان حق‌مداران است، از دیدگاه روایات و متون دینی ما منتظریم‌، منتظر باید در عمل خود را آماده کند و هم از لحاظ ایمان و هم از لحاظ تقوا، نیرو و امکانات پیوسته خود را مجهز کند.

 

حسینیان اظهار داشت: ظهور حضرت یقینی است اما آماده‌سازی ظهورش بسته به رفتار و اعمال ما مردم ایران دارد در کتاب‌های سنی‌ و شیعه پیامبر این مژده داده شده است، مردمی از مشرق که در زبان راویان به معنای ایران است‌، ظهور می‌کنند و قدرت و حکومت مهدی را آماده می‌سازند به همین دلیل به مردم ایران  آماده‌سازان حکومت حضرت مهدی (عج) گفته‌اند.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) در مورد انقلاب مهدی(عج) این پیش‌بینی را دارند و فرمودند مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند که این انقلاب اسلامی مقدمه حکومت واحد جهانی حضرت حجت است و باید بدانند که مشکلات اقتصادی نباید آن‌ها را از این اهداف عالی باز دارد، امام در همین پیش گویی‌ها فرمودند «به زودی پرچم اسلام در شرق و غرب عالم به اهتزاز در می‌آید» و مردم به امام اعتقاد داشته باشید که آنچه گفته است، اتفاق افتاده است.

 

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب اسلامی طبق روایات که از پیامبر و ائمه به ما رسیده است مقدمه ظهور حضرت حجت است چنان که امام صادق می‌فرمایند وقتی که صاحبان ..پرچم‌های زرد در دمشق با ضد شیعیان درگیر می‌شوند و نیر‌و‌های ایرانی به آن‌ها می‌پیوندند این مقدمه و علامتی است از ظهور آن حضرت و ما می‌بینیم صاحبان پرچم زرد یعنی حزب‌الله لبنان با گروه‌های ضد شیعی در دمشق درگیر هستند. شاید این یک واقعه‌ای باشد که نزدیکی ظهور حضرتش را به ما بشارت می‌دهد و ما باید خودمان را آماده کنیم.

 

حسینیان بیان داشت: خواهران ما باید با درستی و پاک‌ دامنی تربیت کننده نسلی باشید که سربازان امام زمان را ایجاد و تشکیل می‌دهند برادران نیز باید چنان رفتار کنید و امیدوار باشید و خود را بسازید و در خط ولایت باشید که هر آنی که خبر آمد که مهدی فاطمه ظهور کرده بدون وابستگی به دنیا و ارزش‌های پوچ خودمان را آماده جنگیدن در رکابش قرار بدهیم.

نظر سید:

حقیر درباره تحلیل حاج اقا حسینیان نظری ندارم نه نفیا نه اثباتا فقط جهت اطلاع و منبع پژوهشی برای علاقه مندان درج گردید .

6 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۲:۵۰
    My brother recommended I might like this blog. He was entirely right.
    This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

       chambersvi342.livejournal.com در ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۲:۳۶:۴۶
    First off I want to say wonderful blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your thoughts prior to writing.
    I have had difficulty clearing my mind in getting my thoughts out there.
    I do enjoy writing however it just seems
    like the first 10 to 15 minutes are wasted just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips?

    Kudos!

       Chanda در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۱:۳۷:۵۰
    I've been browsing online greater than three hours lately, yet I by no means discovered any fascinating article like yours.
    It is lovely worth enough for me. Personally, if all site owners and
    bloggers made good content as you probably did, the web might be
    a lot more helpful than ever before.

       CalOffina در ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۱:۳۸:۲۱ http://fcialisj.com/ - buy cialis online reviews


    نوشتن دیدگاه