قالب ساده شرکتی چهار چوب

"فدائیان امامین عسکریین" عربستان را تهدید کردند

"فدائیان امامین عسکریین" عربستان را تهدید کردند

"فدائیان امامین عسکریین" عربستان را تهدید کردند

 

عربستان سعودی در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده نفت در جهان است لذا در صورت وقوع هرگونه اتفاقی برای تأسیسات و پالایشگاه های نفت این کشور، بهای جهانی نفت با افزایش بی سابقه ای مواجه خواهد شد.


به گزارش شیعه آنلاین، در پی حمله گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" به شهر سامرا و تلاش آنان برای تسخیر این شهر و سپس تخریب حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام، گروه "فدائیان امامین عسکریین" اعلام موجودیت کرد.


گفتنی است، گروه "فدائیان امامین عسکریین" با صدور بیانیه ای رسمی که نسخه ای از آن بدست ما رسید، ضمن اعلام موجودیت، رژیم عربستان سعودی که به وجود آورنده و حامی اصلی تسلیحاتی و مالی گروهک داعش است، را مورد تهدید قرار داد.

در بخشی از این بیانیه آمده: سردمداران رژیم سعودی بدانند، اگر کوچک ترین آسیبی به حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام وارد شود، در سریع ترین زمان ممکن تأسیسات و پالایشگاه های نفتی عربستان را مورد حمله قرار داده و به آتش خواهیم کشید.

لازم به ذکر است، بعد از حمله تروریست های تکفیری به شهر سامرا، «نوری مالکی» نخست وزیر عراق بلافاصله تعداد زیادی از نیروهای ارتش را عازم این شهر کرده و در مدت زمان کوتاهی موفق شدند بیشتر بخش های این شهر که به دست تروریست ها افتاده بود را پس بگیرند اما بخش های کمی از آن همچنان در دست "داعش" قرار دارد.

قابل ذکر است، عربستان سعودی در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده نفت در جهان است لذا در صورت وقوع هرگونه اتفاقی برای تأسیسات و پالایشگاه های نفت این کشور، بهای جهانی نفت با افزایش بی سابقه ای مواجه خواهد شد.

4 نظر

  1. نظرات کاربران:

       علی رستمی در ۱۳۹۳/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۴:۴۹
    اقا سید تورو به جان مادرت قسم
    این اخبار رو تحلیل کن
    من تو برزخ موندم،شما اهل فن هستی ولی من نه من فقط منتظر هستم
    تورو قران خبرهاتو تحلیل کن
    بیشتر و بیشتر
    من لحظه به لحظه دارم قاطی تر میشم
    وضعیت ایران چیه؟
    چکار میکنه؟
    چکار خواهد کرد؟
    حکم این گروه فداییان چیه؟
    خواهش میکنم ازت خواهش مومن خدا
    پاسخ مدیر (mohamaddavod):   سلام علی جان
    در روایات اهل البیت به ما فرموده اند نه وقت تعیین کنید نه شتاب بی جا کنید بلکه تسلیم امر ما باشید از طرفی فرموده اند امر ما ناگهانی است
    برادر عزیز با وجود تمام شباهت ها و بشارت ها هیچ دلیل قطعی بر اینکه ظهور در عمر ما واقع می شود وجود ندارد هنوز هیچ نشانه حتمی ظاهر نشده است بنابراین نباید بی تابی کنیم باید هوشمندانه حوادث را رصد کنیم تا از غافلین نباشیم و نباید شتاب بی جا کنیم چرا که ممکن است در اثر بدا و عدم امادگی شیعیان ظهور سالها بلکه قرنها به تاخیر افتد ما باید با سوز جگر و از اعماق وجود با گریه زجه و ناله از خدا بخواهیم ظهور مهدی ال محمد را برساند .
    امین

       علی رستمی در ۱۳۹۳/۰۳/۱۹ - ۱۳:۳۵:۱۶
    سمعا و طاعتا

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۷:۴۸
    Very nice article, exactly what I was looking for.

       How can I increase my height after 18? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۱۷:۳۶ Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other blogs?

    I have a blog based upon on the same information you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my viewers would appreciate
    your work. If you are even remotely interested, feel free to send me an e
    mail.


    نوشتن دیدگاه