قالب ساده شرکتی چهار چوب

پوتین: تروریست‌ها دیر یا زود به سراغ اروپا می‌روند

پوتین: تروریست‌ها دیر یا زود به سراغ اروپا می‌روند



 پوتین: تروریست‌ها دیر یا زود به سراغ اروپا می‌روند

وزیر کشور آلمان نیز طی اظهاراتی  از «خطر بازگشت تروریست‌های اروپایی که در سوریه می‌جنگند گفت و هشدار داد باید این خطر را جدی گرفت.»

به گزارش شیعه آنلاین، رئیس‌جمهور روسیه ضمن هشدار درباره خطرات تروریست‌های فعال در سوریه هشدار داد این تروریست‌ها دیر یا زود به سراغ اروپا هم خواهند رفت.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در آستانه سفر به فرانسه طی گفت‌وگویی راجع به بحران سوریه و خطرات تروریست‌های فعال در این کشور اظهارنظر کرد.


آن طور که فارس به نقل از «نووستی» نوشته، پوتین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانسه گفت: اگر درباره بحران سوریه اشتباه عمل شود، این کشور ممکن است به راحتی به عرصه غیرقابل کنترل تهدیدات تروریستی از جمله برای کشورهای اروپایی تبدیل شود.

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد: «برای این که این گروه‌های تندرو دیر یا زود به سایر کشورها از جمله به اروپا خواهند رفت.» پوتین این را هم گفت که سازمان‌های مرتبط با القاعده در حال فاجعه‌آفرینی در سوریه هستند و هیچ کس نمی‌تواند این «حقیقت» را نفی کند.

پوتین همچنین تاکید کرد: «ما به طور جدی نگران فروپاشی سوریه هستیم، همان طور که چنین اتفاقی در سودان افتاد. ما نگران هستیم که اوضاع به سمتی برود که در عراق رخ داد. ما می‌ترسیم که سوریه به افغانستان دیگری تبدیل شود. به همین دلیل ما مایل هستیم تا حکومت کنونی در سوریه قانونی بودن خود را حفظ کند و سپس به تدریج به همراه ملت سوریه و به همراه شرکای اروپایی و آمریکایی خود فکری برای سر و سامان دادن به اوضاع انسانی در این کشور کنیم.»

وزیر کشور آلمان نیز طی اظهاراتی  از «خطر بازگشت تروریست‌های اروپایی که در سوریه می‌جنگند گفت و هشدار داد باید این خطر را جدی گرفت.»

خبرگزاری تسنیم در این باره به نقل از نشریه «دی سایت» نوشت: «توماس دمایزیر»، وزیر کشور آلمان که درباره حملات تروریستی موزه یهودیان در بروکسل که روز 24 ماه مه (سوم خردادماه) رخ داد صحبت می‌کرد، آن را به گروه‌های افراطی و تروریستی مرتبط دانست و در ادامه با اشاره به حضور دست کم 320 جوان افراطی آلمان در سوریه، نسبت به خطر بازگشت آنها به کشورشان هشدار داد.

غربی‌ها که همه امکانات لازم برای تروریست‌های فعال در سوریه را در اختیار آنها قرار داده و بیش از سه سال است تلاش می‌کنند، دولت بشار اسد را ساقط کنند، اکنون پس از صرف میلیاردها دلار نه تنها موفق به این عمل نشدند بلکه با معضل بزرگی مثل تروریست‌های وحشی مواجه شده‌اند، پیش از این نیز غربی‌ها بارها و بارها نسبت به خطرات بازگشت این افراد هشدار داده‌اند. برخی کشورهای عربی مثل عربستان و قطر نیز از این تروریست‌ها حمایت می‌کنند.
 

 

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۶:۴۹
    Greetings! I've been following your weblog for a
    while now and finally got the courage to go ahead and
    give you a shout out from Houston Tx! Just wanted to tell you keep up the great job!

       manicure در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۶:۰۴
    Hello everyone, it's my first visit at this website, and
    article is really fruitful in favor of me, keep up posting these types of articles.

       Can you get an operation to make you taller? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۰۸:۴۴ Hi there, I enjoy reading all of your post.
    I like to write a little comment to support you.


    نوشتن دیدگاه