قالب ساده شرکتی چهار چوب

سید حسن نصرالله: اگر وارد سوریه نشده بودیم، داعش هم اکنون در بیروت بود

سید حسن نصرالله: اگر وارد سوریه نشده بودیم، داعش هم اکنون در بیروت بود
سید حسن نصرالله: اگر وارد سوریه نشده بودیم، داعش هم اکنون در بیروت بود
 
سید حسن نصرالله: اگر وارد سوریه نشده بودیم، داعش هم اکنون در بیروت بوددولت بهار: دبیرکل حزب الله لبنان ضمن دفاع از حضور حزب الله در سوریه، تاکید کرد: اگر در زمان مناسب و به شیوه مناسب وارد سوریه نشده بودیم اکنون داعش در بیروت بود.

 

 
 
  

دولت بهار/ روزنامه السفیر چاپ لبنان نوشت: سید حسن نصرالله با ستایش از موضع مرجعیت دینی نجف اشرف در قبال حوادث عراق ، با طرح پرسش هایی در خصوص مواضع برخی کشورهای منطقه در قبال حوادث عراق، موضع گیری برخی طرف ها را در قبال گروه تروریستی داعش و حضور حزب الله در سوریه زیر سوال برد و افزود: درخواست مرجعیت (از مردم) برای به دست گرفتن سلاح در برابر تروریست ها «برای حمایت از همه عراق و نه یک طایفه بخصوص است».

وی در ادامه پرسش هایی درباره نقش برخی کشورهای منطقه و حوزه خلیج فارس در حوادث عراق و این که چه کسی از این حوادث سود می برد، مطرح کرد و با پرسش درباره واقعیت موضع آمریکا، گفت: «چه بسا که از چیزی بدتان می آید و آن برای شما خوب است، اطمینان داشته باشید که سحر به ساحر باز می گردد، دورانی که اجازه تخریب یا اهانت به مقدسات دیدنی داده می شد، به پایان رسیده است».

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به مخالفت هایی که با حضور حزب الله در سوریه شده است، این سوال را مطرح کرد که «چرا هیچ صحبتی در محکومیت داعش نشنیدیم». وی افزود «اگر در زمان مناسب و به شیوه مناسب وارد سوریه نشده بودیم اکنون داعش در بیروت بود».

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر ضرورت انتخاب هر چه سریع تر رئیس جمهور این کشور افزود : همانگونه که در روز آزادسازی گفتم ما رئیس جمهوری نمی خواهیم که از پشت به مقاومت خنجر بزند.

   

 

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۷:۵۵
    Pretty! This was a really wonderful article.
    Thanks for providing this info.

       lorenabautz.weebly.com در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۹:۲۰ Hello very nice web site!! Guy .. Beautiful .. Wonderful ..
    I will bookmark your blog and take the feeds also? I am satisfied to seek out numerous helpful
    information here within the put up, we need work out more techniques on this regard, thanks for sharing.
    . . . . .


    نوشتن دیدگاه