قالب ساده شرکتی چهار چوب

هدف اصلی داعش مکه و مدینه است

هدف اصلی داعش مکه و مدینه است
سید حسن نصرالله:
دولت بحرین کر و کور است/ هدف اصلی داعش مکه و مدینه است/ نباید به ائتلاف‌های بین‌المللی دل بست
 
 
دبیرکل حزب الله در سخنانی به مناسبت گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت اسلامی اعلام کرد که همیشه به شهدای مقاومت به عنوان یک الگو و اسوه نیاز است و باید زهد و تقوا را از آنها آموخت.
 
 
دولت بحرین کر و کور است/ هدف اصلی داعش مکه و مدینه است/ نباید به ائتلاف‌های بین‌المللی دل بست
 

به گزارش پایتخت، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی دوشنبه شب خود که به مناسبت گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت ایراد کرده است، اقدام داعش در سر بریدن ۲۱ کارگر مهاجر مصری در لیبی را محکوم کرد و گفت: این جنایت وحشیانه داعش را به شدت محکوم می کنیم و هیچ عقل و منطق و دینی آن را نمی‌پذیرد.

 

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه ذکر و یاد شهدا و فرماندهان شهید از جمله سید عباس موسوی و عماد مغنیه را گرامی داشت و تاکید کرد: ما همیشه به شهدای مقاومت به عنوان یک الگو و اسوه نیاز داریم و باید زهد و تقوا را آنها بیاموزیم.

سید حسن نصرالله در ادامه تمجید و تکریم خود از شهدای مقاومت گفت: هر ساله در چنین روزی به بزرگداشت یاد فرماندهان شهید، می‌پردازیم. آنها دلیل امنیت و پیروزی ما هستند و این روز را برای خودمان و فرزندانمان زنده می‌داریم تا برای آگاهی خودمان و فرزندانمان و نسل‌های آینده باقی بماند. مطمئنا این زمان گذشته بسیار غنی بوده و ممکن نیست که ما تهدیدات حاضر را جدا از گذشته بدانیم. گذشته ما یک مدرسه فرهنگی و جهادی بزرگی برای مردم و امت ما بوده است.

وی در ادامه به مسایل امنیتی لبنان اشاره کرد و گفت: ما همگی باید از ارتش و نیروهای امنیتی و دولت برای کنترل اوضاع امنیتی کشور حمایت کنیم.

دبیرکل حزب الله با اشاره به شهادت عماد مغنیه یکی از فرماندهان مقاومت به دست دشمن صهیونیستی تصریح کرد: خون شهید عماد مغنیه باقی خواهند ماند و گریبان دشمن را خواهد گرفت.

وی با تشکر از اهالی جنوب لبنان به دلیل رعایت تیراندازی هوایی نکردن در این مراسم و با اشاره به تحولاتی که در ماه فوریه در این کشور رخ داده است به خانواده سعد الحریری سالگرد ترور رفیق الحریری را تسلیت گفت: ترور رفیق الحریری منطقه را لرزاند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم یادبود فرماندهان شهید مقاومت در مجتمع سیدالشهداء در جنوب گفت: در حالی مراسم امسال را گرامی می داریم که جهاد مغنیه به پدر شهید خود پیوست.
سید حسن نصرالله در بخش دیگری از این سخنرانی با اشاره به اینکه شهید جهاد مغنیه پسر شهید عماد مغنیه در هیمن منبر برای بیعت و تعهد به مقاومت حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت که عماد همان روحیات پدرش را داشت و بخاطر تعهدش راهی جولان شد و در آنجا به شهادت رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: خون این شهید و دیگر شهدای مقاومت در قنیطره با قدرت یاد حاج عماد مغنیه را در میان دوستان و دشمنان زنده کرد.

نصرالله با بیان اینکه فاسدان و جنایتکارانی در این منطقه وجود دارند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند، تصریح کرد: ما در حزب الله از مقابله با تروریسم و تدوین یک راهبرد ملی برای مبارزه با تروریسم دفاع می کنیم و باید دولت و پارلمان لبنان پیشنهادهای مختلف را در این زمینه بررسی کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به اوضاع بحرین و مواضع مسالمت آمیز حزب الله در قبال قیام مردمی بحرین و حمایت از آن گفت: کسانی که در سوریه دخالت سیاسی و نظامی می کنند حق ندارند از مواضع مسالمت آمیز حزب الله در بحرین انتقاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت بحرین در قبال مذاکرات و گفتگوها با مخالفان کر و کور است و نمی خواهد سخن حق بشوند.

نصرالله در ادامه سخنرانی به گفت‌وگوهای حزب الله و جریان المستقبل به ریاست سعد الحریری پرداخت و تاکید کرد: گفت‌و‌گو با جبهه المستقبل را ادامه خواهیم داد که به برخی نقاط مثبت رسیده است و ما هم آن پیش‌بینی می کردیم و امیدواریم به سرانجام مثبتی نیز ختم شود.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به گفتگوها با جریان المستقبل ادامه می دهیم چرا که این گفتگوها تا کنون نتایج مثبتی داشته است. همچنین در این زمینه از هر گفتگویی میان گروه های لبنانی حمایت می کنیم چرا که این گفتگوها بهترین فرصت است.

دبیرکل حزب الله گفت: ما در لبنان با دو منطق مواجه هستیم که یکی از آنها می‌گوید که لبنان از تحولات منطقه دور باشد و بی توجه به آنچه که در منطقه می گذرد بی توجه باشد، این کلامی خوب است اما غیر واقعی است.نمی توانیم بگوئیم که لبنان تاثیری از تحولات منطقه نمی‌گیرد و نمی توانیم بگوئیم ما تاثیرات منطقه‌ای را نمی‌ خواهیم برعکس امروز لبنان از تحولات منطقه بیش از زمان گذشته تاثیر می‌پذیرد.

نصرالله گفت: سرنوشت سوریه لبنان عراق و اردن و دیگر کشورها در منطقه ساخته می‌شود کسی که از این منطقه غایب باشد به دیگران می‌گوید که سرنوشت ما را بسازید.

سید حسن نصرالله در ادامه با تاکید بر اینکه نباید به ائتلاف های بین المللی دل بست، گفت: وزیر دفاع ایتالیا اعلام کرده که باید برای مبارزه با تروریسم در لیبی اقدام کنیم چرا؟ به جریان 14 مارس میگویم که خوب گوش کند. چرا که گفته است تروریست در فاصله 450 کیلومتری ایتالیا رسیده است؟ امروز گروه‌های لبنانی را خطاب قرار می‌دهم و از آنها می‌پرسم تروریسم از ما چقدر فاصله دارد؟ تروریست را گفتند که در سوریه است و در عراق بود و بعد به لیبی کشیده شد و الان می‌گویند در یمن است برخی با القاعده هم پیمان شده اند و می بینیم که کشتار آنها دیده می شود در صحرای سینا هم حضور دارند. این وحشی گری را تنها ما می‌توانیم فرهنگ هالیوود بدانیم آیا این را کسی میتواند فرهنگ اسلامی یا خلفای اسلامی یا آل بیت بنامیم؟ در برابر این خطری که کشورها و ملت‌های منطقه را تهدید می‌کند اعلام میکنیم که همه دولت‌ها و ملت ها باید همه با هم متحد شوند که تروریسم را نابود کنیم و می توانیم نابود کنیم. به ائتلاف های بین المللی شکل گرفته برای مبارزه با تروریسم توجه نکنید چرا که خواسته ها و اهدافشان کوتاه نظرانه است.‬‎

دبیرکل حزب الله در ادامه با تاکید بر نقش دستگاه‎های اطلاعاتی اسرائیلی- آمریکایی- انگلیسی در شکل‌گیری داعش افزود: امروز شنیدم که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش برای مکه امیر انتخاب کرده است بنابراین هدف داعش مکه است نه بیت المقدس.

وی در ادامه سخنرانی خود همچنین به موضوع داخلی ریاست جمهوری لبنان اشاره کرد و گفت: از گروه های سیاسی این کشور می خواهیم تا هر چه سریعتر رئیس جمهور جدید لبنان را انتخاب کنند.

سید حسن نصرالله با اشاره به بحران انتخاب نشدن رئیس جمهور جدید لبنان تصریح کرد: همه احزاب سیاسی کشور باید تلاش های خود برای حل مشکل انتخاب رئیس جمهور لبنان را افزایش دهند و منتظر تحولات منطقه برای انتخاب رئیس جمهور جدید نباشند.

دبیرکل حزب الله ضمن تاکید بر روابط حسنه حزب الله و جریان آزاد ملی لبنان به ریاست میشل عون یکی از گزینه های تصدی سمت ریاست جمهوری لبنان گفت: بیش از پیش اهمیت تفاهم میان حزب الله و جریان آزاد ملی لبنان بیشتر می‌شود و ما خواهان تقویت این روابط هستیم.

سید حسن نصرالله در واکنش به درخواست برخی‌ها برای عقب‌نشینی حزب الله از سوریه گفت: برای مبارزه با داعش باید با یکدیگر هم به سوریه برویم و هم به عراق.

وی در پایان سخنرانی امشب خود همچنین بر هماهنگی ارتش لبنان و سوریه برای مقابله با تروریسم در منطقه عرسال تاکید کرد.

 
 

3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۳:۰۲
    You can certainly see your expertise in the article
    you write. The sector hopes for even more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe.
    At all times go after your heart.

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۷:۰۷
    Nice post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
    Extremely helpful info specially the last part :) I
    care for such info much. I was seeking this particular info for a very long
    time. Thank you and good luck.

       How does Achilles tendonitis occur? در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۵:۵۵:۰۰ I am sure this post has touched all the internet viewers, its really really good article
    on building up new web site.


    نوشتن دیدگاه